Актуальність




Актуальність проблеми дослідження обумовлена певними особливостями перебігу інноваційних процесів в освіті:
  •   нововведення в регіональних системах освіти міцно пов`язані з конкретними суспільними відносинами та культурою; такі ж самі інновації по-різному проявляються в умовах обласного центру та малого міста; 
  •  інновації в освіті торкаються значної кількості суб`єктів освітнього процесу в управлінській, педагогічній, економічній та інших сферах освітньої  діяльності; 
  • науково доведено велику залежність перебігу та результатів інноваційних процесів від групових та особистісних якостей педагогів, керівників, тих, хто навчається.
За останні 15–20 років виявився значний інтерес методистів та педагогів до впровадження інноваційних форм методичної роботи з педагогами: конкурси педагогічної майстерності, ярмарки педагогічних ідей, тренінги, “круглі столи” та інше. Оновлення форм і методів методичної роботи з педагогічними кадрами в міжкурсовий період сприяє не тільки вирішенню оперативних завдань професійної діяльності, а й розвитку професійно важливих якостей педагога (креативність, нестандартність мислення, гуманістичність у міжособистісних стосунках та педагогічній діяльності та інше).
      Науково-методичний супровід виступає провідною технологією інноваційного розвитку освітньої системи міста. Він ґрунтується на демократичних та гуманістичних засадах, створює умови для оволодіння педагогічними кадрами інноваційною діяльністю, вільного вибору певного варіанту розвитку професійної компетентності та здійснення професійної діяльності .

Комментариев нет:

Отправить комментарий