Моделі



З метою створення належних умов для розвитку інноваційного потенціалу педагогів міста Науково - методичним центром розроблена і апробується кваліметрична модель ефективності впровадження технології науково-методичного супроводу інноваційних процесів в умовах малого міста.
Ресурсами даної моделі є:
1. Інформаційний супровід, який включає в себе сформованість системи інформаційного забезпечення в період курсової та міжкурсової підготовки.
2. Науково- методичний супровід, який дозволяє надати адресну допомогу педагогам та керівникам в освоєнні інноваційних процесів.
3.Аналітико - діагностичний супровід, покликаний здійснювати моніторинг інноваційних процесів в системі освіти міста.
Для побудови кваліметричної моделі ефективності впровадження технології було визначено якісні характеристики технології науково-методичного супроводу, яка реалізована в процесі дослідно-експериментальної роботи в м. Енергодарі.
Сформована кваліметрична модель ефективності впровадження технології науково-методичного супроводу інноваційних процесів в умовах малого міста передбачає оцінювання за трьома основними факторами: ресурсний, процесуальний, результативний.
Наявність необхідних ресурсів (достатність умов для здійснення інноваційної діяльності та її науково-методичного супроводу) оцінювається за двома основними критеріями: кадрове та науково-методичне забезпечення.
Керівництво діяльністю всіх компонентів моделі здійснюється Науково-методичним центром, який є головним організаційно - методично- управлінським ресурсом. Створені НМЦ структурно-функціональні моделі сприяли створенню єдиного інформаційно - освітнього простору, допомогли упорядкувати та змістовно наповнити науково-методичну діяльність відповідно до поставленої мети:

На підставі проведеного аналізу результатів експертного оцінювання можна зробити такі висновки:
-      розроблена Науково-методичним центром управління освіти Енергодарської міської ради та впроваджена в ході експериментальної роботи за темою: «Науково-методичний супровід інноваційних процесів в освітній системі малого міста» модель такого супроводу має оптимальну ефективність;
-      структурно-функціональна модель науково-методичного супроводу інноваційної діяльності має резерв підвищення ефективності за рахунок коригування роботи з питань: вдосконалення науково-методичного забезпечення інноваційної діяльності; підвищення комфортності освітнього середовища; подальшого формування рефлексивної, мотиваційної готовності управлінців та педагогів до роботи в умовах інноваційного освітнього середовища.

Комментариев нет:

Отправить комментарий