З метою створення належних умов для розвитку
інноваційного потенціалу педагогів міста Науково - методичним центром
розроблена і апробується кваліметрична модель ефективності впровадження технології науково-методичного супроводу інноваційних процесів в умовах малого міста.
Ресурсами даної моделі є:
1. Інформаційний супровід, який включає
в себе сформованість системи інформаційного забезпечення в період курсової та
міжкурсової підготовки.
2. Науково- методичний супровід, який
дозволяє надати адресну допомогу педагогам та керівникам в освоєнні
інноваційних процесів.
3.Аналітико - діагностичний супровід,
покликаний здійснювати моніторинг інноваційних процесів в системі освіти міста.
Для побудови кваліметричної моделі ефективності
впровадження технології було визначено якісні характеристики технології
науково-методичного супроводу, яка реалізована в процесі
дослідно-експериментальної роботи в м. Енергодарі.
Сформована кваліметрична модель ефективності
впровадження технології науково-методичного супроводу інноваційних процесів в
умовах малого міста передбачає оцінювання за трьома основними факторами:
ресурсний, процесуальний, результативний.
Наявність необхідних ресурсів (достатність умов
для здійснення інноваційної діяльності та її науково-методичного супроводу)
оцінювається за двома основними критеріями: кадрове та науково-методичне
забезпечення.
Керівництво діяльністю всіх компонентів моделі здійснюється
Науково-методичним центром, який є головним організаційно - методично-
управлінським ресурсом. Створені НМЦ структурно-функціональні моделі сприяли
створенню єдиного інформаційно - освітнього простору, допомогли упорядкувати та
змістовно наповнити науково-методичну діяльність відповідно до поставленої мети:
На
підставі проведеного аналізу результатів експертного оцінювання можна зробити
такі висновки:
-
розроблена
Науково-методичним центром управління освіти Енергодарської міської ради та
впроваджена в ході експериментальної роботи за темою: «Науково-методичний
супровід інноваційних процесів в освітній системі малого міста» модель такого
супроводу має оптимальну ефективність;
-
структурно-функціональна
модель науково-методичного супроводу інноваційної діяльності має резерв
підвищення ефективності за рахунок коригування роботи з питань: вдосконалення
науково-методичного забезпечення інноваційної діяльності; підвищення
комфортності освітнього середовища; подальшого формування рефлексивної,
мотиваційної готовності управлінців та педагогів до роботи в умовах
інноваційного освітнього середовища.
Комментариев нет:
Отправить комментарий